FAQ

Op deze pagina kunt u de meestgestelde vragen terugvinden.


  • Ik kan niet bestellen?

    Momenteel is bestellen nog niet mogelijk en kun je alleen blogs/recepten bekijken.
    Zodra alles klaar staat volgt meer!

  • Wie zijn wij?

    Denji is een online webshop en online blog met passie voor (instant) noodles. Op onze blogpagina kun je de beste hacks, tips, tricks en recepten vinden voor jouw (instant) noodles!

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Bestellingen worden mits alle producten voorradig zijn binnen 2 werkdagen geleverd. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u de track&trace per mail.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Producten worden na bestelling zo snel mogelijk verstuurd, het is mogelijk dat de bestelling al te ver in het verzendlproces zit om te annuleren. Via ons contactformulier kun je een verzoek tot annuleren indienen.

  • Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?

    Producten worden via PostNL verstuurd, Zodra deze verzonden zijn ontvangt u per mail de track&trace.

  • Kan ik mijn bestelling afhalen?

    We hebben helaas geen fysieke winkel waar bestellingen afgehaald kunnen worden.

  • Hoe versturen jullie mijn bestelling?

    We verpakken je bestelling met de grootste zorg en versturen deze per pakketpost (PostNL).

  • Kan ik bijdragen aan blogs of recepten?

    Het is mogelijk om recepten of tips in te dienen(uiteraard met bronvermelding en verwijzing)! Stuur ons een bericht via het contactformulier zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken.



    **Mis je een vraag? Geef hier onder je reactie of laat het ons via het contactformulier weten!**


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *